تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 24954

از بی خانمانی تا مدیر عاملی


شاید فکر کنید رسیدن از درجه ی دستیاری به مدیر عاملی، بزرگ ترین داستانی است که در دنیای کسب و کار خواهید شنید. اما در مورد بی خانمانی در ۱۶ سالگی و رسیدن به مدیر عاملی یکی از بزرگترین شرکت های تغذیه و مواد غذایی ظرف چند دهه چه نظری دارید؟

این داستان زندگی دیوید سندوال است، کسی که Purium را با شعار محصولات غذایی سالم تأسیس کرد. پیوریم از طریق هزاران کارآفرین، به فروش ۵۰ نوع پودر، شربت و مکمل غذایی اشتغال دارد و با این کار در سال ۲۰۱۴ درآمدی ۴۷ میلیون دلاری کسب کرد و انتظار دارد با رشدی ۲۶۷ درصدی ظرف سه سال، در سال ۲۰۱۵ درآمد خود را به ۷۵ میلیون دلار برساند.

دیوید سندوال قصد دارد پا را از این نیز فراتر بگذارد. او در مصاحبه ی اخیر خود گفته است «به دید من، آنچه تا کنون به آن دست پیدا کرده ام، پله ی جهش به سمت دستاوردهای بزرگ تر است. هدف من تبدیل شدن پیوریم به یک شرکت چند میلیارد دلاری است و می دانم از پس این کار بر می آیم».

او موانع بزرگی را پشت سر گذاشته است. خودش در این باره می گوید: «بچه که بودم، خانواده ام به نان شب محتاج بود. من بیشترین انگیزه را از دورانی گرفتم که بی خانمان بودم و شب ها روی زمین و زیر سقف آسمان می خوابیدم».

بی خانمانی الهام بخش او برای کمک به دیگران شد. آنگونه که خودش می گوید «وقتی روی زمین خاکی بخوابید، باید نگران جانورانی باشید که ممکن است به محل خواب و لباس های شما راه پیدا کنند. بنابراین یاد می گیرید برای دور نگه داشتن حشرات اقدامات احتیاطی مختلفی انجام دهید. خاطرم هست شب ها به آسمان نگاه می کردم و با خدا راز و نیاز می کردم و می گفتم این شرایطی است که من در آن قرار دارم، اما خودم این نیستم. تا از سطل آشغال ها غذا پیدا نکنید و روی خاک نخوابید، معنای واقعی درماندگی را درک نخواهید کرد. استیصال بی پایانی که من در سن ۱۶ سالگی تجربه کردم، به نیروی پیشران من برای پیشرفت و کمک به دیگران بدل شد».

اما سندوال چگونه از کارتن خوابی به موفقیت رسید؟ ۵ عامل زیر به گفته ی خودش نقشی کلیدی در این مسیر داشته اند:

۱- خودشناسی و پیدا کردن مسیر درست

چطور بفهمیم مسیر درست برای ما کدام است؟

سندوال مدتها این طرف و آن طرف رفت تا در نهایت در مسیر درست قرار گرفت. وی در این باره می گوید: «من سال ها متوجه ارزش خودم نبودم. تا اینکه در اوایل دهه ی ۱۹۹۰ مجری یک برنامه ی رادیویی شدم و مردم کم کم به من توجه نشان دادند. در این دوران بود که به پتانسیل خودم پی بردم و خود واقعی ام را کشف کردم. آن تجربه کمک کرد اعتماد به نفس لازم برای انجام کار مورد علاقه ام، که همان کمک و راهنمایی دیگران است را پیدا کنم».

دیوید سندوال عقیده دارد همه باید تا جایی که می توانند وقت خود را در این مسیر صرف کنند. او می گوید «من ۱۰۰ درصد وقتم را به انجام کاری می گذرانم که دوست دارم. به بیان دیگر، هر کاری که برای پیوریم انجام می دهم برایم لذتبخش است. مهارت خوبی در مذاکره ی معاملات دارم، اما ترجیح می دهم از طریق تأثیرگذاری بر تغذیه، مکمل های غذایی و تجربه ی مردم در زندگی، وقتم را صرف نجات زندگی آنها کنم»

۲- ایستادگی روی باورها

برای اینکه سازمان موفقی بنا کنید باید اعتقاد راسخ داشته باشید و از تلاش برای تحقق آنچه به آن باور دارید دست نکشید.

سندوال رهبرانی که الهام بخش دیگران می شوند را می ستاید. او می گوید: «الگوهای من اینها هستند: مادر ترزا، مارتین لوتر و گاندی. همه ی آنها موفق بوده اند چون از نیاز های برطرف نشده ی مردم حرف می زدند، و پای اعتقاداتشان می ایستادند. ایستادگی آنها تغییرات چشمگیری در پی داشته است».

۳- به انجام رساندن کارها

ایده آل های بلند پروازانه داشتن می تواند برای کارآفرینان و کارمندان یک شرکت انگیزه ی بسیار بزرگی محسوب شود.

اما چیزی که بیش از همه اهمیت دارد، تبدیل کردن این انگیزه به عمل است. سندوال توانایی خود در این زمینه را به نحو احسن به نمایش گذاشته است. او در این باره می گوید: «از نظر من موفقیت این است که خانواده و دوستانم بدانند دوستشان دارم، انتظاراتم در شرکت برآورده شوند، فهرست کارهای روزانه ام همه انجام شوند، و در نهایت، در تحقق بخشیدن به این اهداف، به خودم و دیگران استرس وارد نکنم».

۴- ساختن یک تیم عالی

با بزرگ شدن شرکت، دیگر کسی قادر نیست یک تنه از پس تمام کارها بر بیاید. طبیعی است کارآفرینی که می خواهد کار بزرگی انجام دهد باید افراد فوق العاده ای در اطراف خود داشته باشد که چشم انداز مشابهی نسبت به آینده دارند.

اما چه کسانی را باید به تیم خود اضافه کنید؟ پاسخ این سؤال برای سندوال این است: کسانی که می توانند کاری را خوب انجام دهند که خودتان مهارت چندانی در انجامش ندارید. او می گوید: «یکی از دوستانم درس خوبی به من داد. او گفت باید ۲۰ وقت خود را به آموزش، و ۸۰ درصد آن را به یادگیری اختصاص دهید. من کارآفرینی ماهری هستم، و خودم را با مدیران بسیار قابلی احاطه کرده ام. می دانم در مورد چه چیزهایی دانش و اطلاعات کافی ندارم و کسانی که در آن زمینه ها از من بیشتر می دانند را به این جمع اضافه می کنم».

او ادامه می دهد «عضوی از یک تیم بودن همیشه در انجام امور کاری و حتی غیر کاری بیشترین انگیزه را به من داده است. همیشه به دنبال این بوده ام که خودم را در جمع کسانی قرار دهم که از من بهتر یا باهوشتر بوده اند، نه «بله قربان» گو هایی که بتوانم برایشان مدیر بازی در بیاورم. من در کسب و کار این را سرلوحه ی کارم قرار دادم و همین موضوع به موفقیت پیوریم منجر شد».

۵- برقراری ارتباط با دیگران

اگر بتوانید تیم خوبی جمع کنید، کار کردن با آنها نیز برایتان آسان تر خواهد بود. همه چیز به توانایی ارتباط با دیگران بر می گردد.

سندوال ثابت کرده است در این کار مهارت بالایی دارد. او می گوید «چیزی که می خواهم بگویم احتمالاً حرف همه ی کسانی است که برایشان کار کرده ام: من توانایی فوق العاده ای در برقراری ارتباط با دیگران در هر زمینه ای دارم. از اعماق وجودم به فکر بقیه هستم و این ویژگی به من اجازه داده است در کارهایم موفق شوم. خیلی وقت پیش یاد گرفتم که مردم اگر به شخص خودتان اعتماد داشته باشند، به برندتان نیز اعتماد خواهند کرد. به همین سادگی».

لازم نیست بی خانمان باشید تا از دیدگاه های سندوال بهره ببرید

 
منبع خبر: http://digiato.com

از بی خانمانی تا مدیر عاملی
انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴

۹ عادت مشترک مدیران حرفه ای


راههای زیادی برای گرداندن یک کسب و کار و تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق وجود دارد. با این وجود برخی از با تجربه ترین رهبران دنیای کسب و کار، در رویکرد خود نسبت به زندگی و کار عادات مشابهی دارند.

۹ رازی که حرفه ای هایی از این دست در پرورش کسب و کار خود و رسیدن به موفقیت های چشمگیر از آنها بهره می برند را در ادامه می توانید بخوانید. اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید بد نیست این موارد را در نظر داشته باشید.


۱- برنامه ریزی درازمدت داشته باشید

در یک بازار رقابتی، اولویت دادن به اهداف کوتاه مدت وسوسه ای است که به راحتی نمی توان نادیده اش گرفت. مشتریان و خریداران شما انتظار دارند به صورت منظم محصولات و خدمات بی نظیری از شما دریافت کنند. شما در قبال شرکت، شرکا و سرمایه گذاران نیز مسئولیت دارید.

اما اگر فقط روی اهداف کوتاه مدت تمرکز داشته باشید، ممکن است کسب و کارتان به حداکثر توان خود نرسد. در عوض، حد اقل یک یا دو بار در هفته به برنامه ریزی برای آینده وقت اختصاص دهید. پیشرفت در مسیر دستیابی به اهداف بلند مدت خود را به طور منظم رصد کنید.
۲- ارتباطات سریع و مؤثر داشته باشید

به ایمیل ها، تماس های تلفنی و دیگر درخواست ها بلافاصله پاسخ دهید. زمانی که برای پاسخ دهی صرف می کنید می تواند به فروش یا از دست رفتن آن بیانجامد. به علاوه، وقتی به مشتریان، خریداران و کارمندان خود سریع پاسخ دهید، اعتبار بیشتری پیدا خواهید کرد. ارتباطات منظم و مؤثر، در محل کار شما فرهنگ بهره وری و تمرکز ایجاد خواهد کرد.
۳- پول خود را خردمندانه خرج کنید

کارآفرینان اغلب مواقع برای تخصیص منابع با تصمیم های دشواری مواجه می شوند. برای اجتناب از هزینه های بیش از اندازه یا غیر ضروری، به مخارج ماهانه ی شرکت خود توجه ویژه داشته باشید.

هنگام بررسی بهترین راههای هزینه کردن سرمایه ی شرکت، همیشه بازگشت سرمایه گذاری را در نظر داشته باشید. از خودتان بپرسید چقدر طول می کشد هزینه های سرمایه گذاری ام بازگردد؟ آیا این سرمایه گذاری به من در رسیدن به اهداف شرکتم کمک خواهد کرد؟ اگر نمی توانید به این سؤال ها پاسخ دهید، هزینه نکنید.
۴- برنامه ی روزانه ی روتین داشته باشید

با اینکه هر روزِ شما اندکی با روزهای دیگر متفاوت خواهد بود، از کارهایی که دوست دارید در طول روز به آنها بپردازید برنامه ای تهیه کنید. هر روز صبح پیش از آنکه ایمیل هایتان را چک کنید، سه کار مهم برای روز کاری خود در نظر بگیرید.

امور حیاتی و مهم را بر کار هایی که فوریت کمتری دارند اولویت دهید. این رویکرد شما را در طول روز متمرکز نگه می دارد و کمک می کند وقت و حواستان صرف امور دیگری نشود.
۵- با اشتیاق سراغ چالش ها بروید

همه از ما می خواهند بهترین کاری که از دستمان بر می آید را انجام دهیم. واضح است که اگر با بالاترین حد توان خود به انجام کاری بپردازیم، همه چیز در جای درست خود قرار خواهد گرفت. روبرو شدن با چالش های جدید با چشمان باز و حداکثر توان از اهمیت زیادی برخوردار است.

هر موقعیت دشواری را با همان شور و اشتیاقی سپری کنید که هنگام آغاز کسب و کارتان داشتید. اگر در مواجهه با هر چالشی با بالاترین توان خود ظاهر شوید، نتایج مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد.
۶- مطالعه کنید

هر روز صبح اخبار روزنامه ها، وبلاگ ها و مجلات مرتبط را بخوانید. این کار نه تنها به مطلع بودن شما از اوضاع کمک می کند، برای مکالمات روزمره با همکاران و مکالمات کوتاهِ پیش از مذاکره نیز دستمایه های زیادی در اختیار شما قرار می دهد. بعد از ظهر ها، از کار کمی فاصله بگیرید و به مطالعه ی یک کتاب خوب بپردازید.

رهبران، مطالعه می کنند. شاید شما هم با مطالعه نکات جدیدی یاد بگیرید که ابزار و استراتژی های نتیجه بخشی در اختیار شما قرار بدهد.
۷- گسترش ارتباطات خود را هرگز متوقف نکنید

ارتباطات مناسب می تواند فرصت های تازه ای پیش روی کسب و کار شما قرار دهد. اغلبِ حرفه ای ها ترجیح می دهند با کارآفرینانی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند کار کنند.

گسترش شبکه ی ارتباطی و ایجاد روابط کاری بلند مدت را به یک اولویت بدل کنید. خودتان را به شرکت در جلسات مختلف محدود نکنید. از عضویت در سازمان ها و مجامع حرفه ای استفاده کنید و برای کمک به هیئت مدیره ی مؤسسات خیریه داوطلب شوید.
۸- خلاقانه بیاندیشید

نوآوری را به هسته ی کسب و کار خود بدل کنید. اعضای گروه و همکاران خود را به امتحان کردن ایده های تازه و رویکرد های نو تشویق کنید. کارآفرینانی که ریسک پذیر هستند اغلب مواقع کارهای بزرگی انجام میدهند، چون خلاقانه و غیر قابل پیش بینی عمل می کنند. از محدوده ی آسایش خود بیرون بیایید و با نگرشی مثبت به استقبال چالش ها بروید.
۹- به خودتان برسید

اگر می خواهید سازنده باشید، با مراقبت از خود شروع کنید. حد اقل ۷ ساعت خواب شبانه داشته باشید تا مطمئن شوید روز بعد سرحال و آماده ی شروع یک روز جدید از خواب بیدار خواهید شد. ورزش را به بخشی از برنامه ی هفتگی خود تبدیل کنید. با این کار انرژی، تمرکز، و توانایی بیشتری برای مدیریت استرس خواهید داشت.

برای تفریح و خوش گذرانی وقت بگذارید. برقراری تعادل میان کار و زندگی شاید آنقدر ها که فکر می کنید دشوار نباشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آمیزه ای از فعالیت های مورد علاقه تان را در برنامه ی هفتگی خود بگنجانید. ورزش کردن به شما احساس رضایت و لذت می دهد و وقتی از این دو حس منحصر به فرد بهره ببرید، در محل کار با خودتان و دیگران رفتار بهتری خواهید داشت.

 

منبع: http://digiato.com

۹ عادت مشترک مدیران حرفه ای
انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴

کمپانی مایکروسافت میان افزار هاوک را از اینتل خرید


مایکروسافت به تازگی میان افزار Havok ‌ را از اینتل خریداری کرده است. Havok در زمینه ارائه ابزارهایی به توسعه دهندگان بازی برای ساخت اجسام سه بُعدی فعالیت می‌کند ، شرکت هاوک در سال ۱۹۹۸ در شهر دوبلین تاسیس شد و اینتل در سال ۲۰۰۷ برای شتاب بخشی به نقش خود در حوزه بازی سهام این شرکت را خریداری کرد. امروز مایکروسافت این شرکت را از اینتل خریداری کرد. مایکروسافت با انتشار پستی در مورد خرید شرکت Havok گفته است:
Havok ارائه دهنده فناوری‌های جذاب در صنعت بازی‌ و از پیشتازان صنعت ساخت اجسام مفهومی است.
مدل تجاری Havok به این ترتیب است که این شرکت لایسنس فناوری اجسام مفهومی خود را به توسعه دهندگان می‌فروشد. مایکروسافت هنوز جزییات این معامله را منتشر نکرده است.
در واقع توسعه دهندگان زمانی که نیاز دارند تا اجسام واقعی را شبیه‌سازی کنند از خدمات Havok استفاده می‌کنند. در بازی‌هایی مثل Halo، Assassin’s Creed، Destiny و Call of Duty از Havok استفاده شده تا مثلا وقتی نارنجکی پرتاب می‌شود، دیوارها بصورت واقعی و طبیعی تخریب شوند.
همچنین هاوک در هالیوود نیز خدماتی ارائه کرده است. فیلم‌های مهمی مثل ماتریکس و چارلی و کارخانه شکلات سازی از نرم‌افزار هاوک برای جلوه‌های ویژه خود استفاده کرده‌اند. مایکروسافت اعلام کرده است که این مدل کسب و کار هاوک تغییر نخواهد کرد.
ولی برای توسعه دهندگان مایکروسافت که درصدد استفاده از فناوری نمایش گرافیکی جدید مایکروسافت یعنی DirectX 12، نرم افزار برنامه نویسی ویژوال استودیو یا مایکروسافت Azure‌ هستند، حالا هاوک یک گزینه در دسترس خواهد بود که می توانند از آن استفاده کنند.

 

منبع خبر: http://newnarenji.ir

کمپانی مایکروسافت میان افزار هاوک را از اینتل خرید
انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴

آلفابت رسما کار خود را آغاز می کند


چند ماه پیش گوگل برنامه‌هایش را برای تغییرات درون سازمانی شرکت اعلام کرد. این تغییرات در اصل تشکیل یک شرکت مادر جدید به نام « آلفابت » (Alphabet) است که گوگل بخشی از آن شرکت و زیرمجموعه‌ی آن می‌شود. این بدین معنی است که گوگل دیگر شرکت مادر سرویس‌ها و محصولات متعددی که آنها طی این سال‌ها ارایه داده‌اند، به حساب نمی‌ِآید. حالا به نظر می‌رسد این تغییرات اعمال شده و شرکت آلفابت رسما شکل گرفته است. در بلاگ Inverstors Relation گوگل مطلب جدیدی منتشر شده که بر اساس آن “آلفابت رسما کار خود را آغاز می‌کند.” این به این معنی نیست که گوگل دیگر وجود ندارد، بلکه اینکه گوگل از حالا بخشی از شرکت مادر آلفابت خواهد بود که مدیریت آن را هم «ساندار پیچای» برعهده دارد. «لری پیج» و «سرگی برین»، بنیان‌گذاران گوگل هم، مدیران عامل آلفابت خواهند بود.
لری پیچ چند ماه پیش آلفابت را اینگونه تعریف کرد: “آلفابت چیست؟ آلفابت مجموعه‌ای از شرکت‌ها بوده که بزرگ‌ترین آنها گوگل است. این گوگل جدید اندکی کوچک‌تر شده و شرکت‌هایی که تخصص‌شان ارتباطی با محصولات اصلی اینترنتی ما ندارند، به طور مجزا و با نظارت آلفابت فعالیت می‌کنند.”
بعید به نظر می‌رسد که این موضوع عملیات روزانه‌ی سرویس‌ها و محصولات گوگل و آلفابت را تحت تاثیر قرار دهد. اما اگر در آینده نام این شرکت به چشم‌تان خورد، این را بدانید که همان شرکت مادر گوگل است.

 

منبع خبر: http://newnarenji.ir

آلفابت رسما کار خود را آغاز می کند
انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴


مطالب تصادفی

  • لایحه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران سالهای 1398-1402 – ویراست دوم
  • Operating Systems Design and Implemen(4th Edition) - Tanenbaum, Andrew S
  • Operating Systems Design and Implemen(3th Edition) - Tanenbaum, Andrew S
  • Operating Systems Design and Implemen(2th Edition) - Tanenbaum, Andrew S
  • Computational Intelligence in Medical Imaging: Techniques and Applications
  • از بی خانمانی تا مدیر عاملی
  • ۹ عادت مشترک مدیران حرفه ای
  • کمپانی مایکروسافت میان افزار هاوک را از اینتل خرید
  • آلفابت رسما کار خود را آغاز می کند

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد